понеделник, 27 октомври 2008 г.

US топрекламисти идват за фестивала на рекламодателя AdMall

Класа - 11 стр.
US топрекламисти идват за фестивала на рекламодателя AdMall



Фотографът на "Версаче" Стефано Опо ще снима пред публиката, Tog Грант ще разрешава бизнес проблеми чрез креативни идеи
Фестивал на рекламодателя Advertising Mall ще се проведе в Интер Експо Център-София от 5 до 8 ноември. Събитието е първо по рода си у нас и се организира от списание "Сайн кафе". AdMall ще протече под формата на пазар за идеи. То ще даде възможност на рекламодателите да се срещнат с рекламни и PR агенции и журналисти, като едновременно с това ще могат да сверят часовника си и с чуждестранния опит. Мотото на фестивала е "Комуникация от А до Я. Как да правим пари чрез добра визия".
Кой ще участва AdMall ще включва семинари за реклама и PR. Лектори ще бъдат световноизвестни имена - Ричард Уайлд, управител на училището по визуални изкуства в Ню Йорк, Саманта Ди-дженаро, управител на "Ди-дженаро къмюникейшънс" Ню Йорк, Tog Гранд, партньор и криейтив директор на "Коул и Уебър", Стефано Опо, фотографът на "Версаче" и Гилермо Борше, обявен за най-добрия креа-тивен директор под 27 години в света.
На уъркшоповете ще се дискутират теми, свързани с качествената комуникация между клиента и рекламната агенция, решаването на бизнес проблеми чрез добри криейтив идеи. Обект на дискусия ще бъдат още повишаването на ефективността на инвестициите в реклама и затвърждаването на позициите на бранда. Една от целите на фестивала е да събере на едно място рекламни агенции и бранд мениджъри на големи компании и да се уеднакви понятийният апарат между агенции и клиенти.
Като част от събитието фотографът на "Версаче" Стефано Опо, който е най-скьпоплатеният в Европа, ще снима на живо пред публика.
Изложба на принтове
Като част от AdMall ще се проведе и изложба на принтове на най-добрите дизайнери от цял свят за 2008 година, организирана от Art Directors Club. Клубът е световна организация на артдиректорите, дизайнерите и професионалистите във визуалните комуникации. Всяка година той събира най-добрите принтове и ги излага в различни столици по света. Целта на изложбите е да се подпомагат творческите изяви на хората от сферата на рекламата, изкуството, дизайна и визуалните комуникации. Тази година Клубът е избрал 163 предложения от всички краища на планетата. Член на Art Directors Club е списание "Сайн кафе". Изложбата ще бъде в Международния изложбен център.
Идеята на фестивала за "разпродажба" на идеи, обвързана с визията на големия мол, много се е харесала на изтъкнатите гости. До
момента тя се реализира за първи път в света. Желание на организаторите е събитието да стане традиция и да се осъществява всяка година.
***
Шестимата лектори
Тод Грант е работил за TBWAChiatDay и Goodby Silverstein&Partners и техните клиенти Adidas, Reebok, HP, Budweiser, Американска асоциация за млечни продукти и здраве. В момента е партньор и креатибен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл. Той ще сподели опита си 6 решаването на бизнес проблеми чрез креатибни идеи.
Саманта Аидженаро е управител на PR агенцията "Аидженаро Къмюникейшънс". Успяла е да създаде комуникационния и PR тим HaJWT, Ню Йорк и DMB&B, Ню Йорк. Помага като независим PR към Saatchi & Sa-atchi, Ню Йорк На AdMall тя ще води семинар за най-добрите пиар практики и комуникационни кампании, добели клиентите й до върха.
Гилермо Борше стои зад графичния дизайн на Nike от последните дбе години. Обявен е за най-добрия криейтив директор под 27 години в света. Работил е в RGA, в момента е в Mother, New York.
Стефано Опо е италиански фотограф, най-търсеният и най-добре платеният в Европа. Работи за Версаче, Луксотика, Сим-пли Ред, Аюран Аюран, Ерос Рамацоти, Бой Джордж. Снима за "Вог", "Ана" и "Венити феър" В Италия, Русия и Франция. Правил е принтове за кампании на Diners Club, Heine-ken и Red Bull. Опо ще снима в София два дни на живо пред публика и ще сподели защо успяват клиентите му благодарение на неговата работа.
Ричард Уайлд е директор на училището по визуални изкуства б Ню Йорк, член на борда на директорите на Арт директоре клуб, Тайп директорс клуб и Американски институт за графични изкуства. Той и съпругата му Ажуди Уайлд ще тренират делегатите в уъркшоп, подпомагащ избягването на графичните проблеми, взимането на адекватни визуални решения за комуникация и успех в продажбата на марката.
Ажуди Уайлд е професор по визуални изкуства в колежа Кингсбъро б Ню Йорк, публикува статии и работи за няколко графични издания в САШ като Smoke, NY Arts Magazine u Gallery Guide.

понеделник, 27 октомври 2008 02:59:00

Няма коментари: