четвъртък, 30 октомври 2008 г.

Обама атакува ефира на САЩ с „инфоклама“

Дневник - 9 стр.
Обама атакува ефира на САЩ с „инфоклама“



Претендентът за Белия дом на демократите Барак Обама вчера вечерта трябваше да направи 30-минутно телевизионно обръщение към американските избиратели, с което окончателно да затвърди водещата си позиция в предизборната надпревара, пише в. „Таймс“. Амбициозната „инфоклама“, или информационна реклама, както медиите в САЩ нарекоха видеоматериала, бележи и връхната точка в безпрецедентно разточителната рекламна кампания на сенатора от Илинойс. Видеоматериалът се очакваше да бъде излъчен в най-гледаното вечерно време едновременно по три национални телевизионни канала - Ен Би Си, Си Би Ес и „Фокс“, както и по MSNBC, испаноезичния канал „Юнивижън“ и две кабелни телевизии, насочени специално към афроамериканска аудитория. Според щаба на Обама общата стойност на рекламния клип е надхвърлила 3 млн. долара, превръщайки демократа в първия кандидат за президент през последните 16 години, разполагащ с достатъчно средства за подобно разточителство. По данни на в. „Ню Йорк таймс“ рекламният клип представлява колаж от кадри, в които типични представители на различните социални слоеве в САЩ говорят за проблемите си, а Обама обяснява стратегията си за подобряване на ситуацията в страната. По думите на сътрудник от щаба на демократа видеоматериалът ще съдържа и откъси от реч на Обама, заснета на живо по време на негов митинг в щата Флорида, провеждан едновременно с излъчването на „инфокламата“.

четвъртък, 30 октомври 2008 03:28:48

Няма коментари: