вторник, 28 октомври 2008 г.

„Дневник.БГ“ е увеличил аудиторията си с четири хиляди души на ден

Дневник - Компании&Финанси - II стр.
„Дневник.БГ“ е увеличил аудиторията си с четири хиляди души на ден



„Нилсън онлайн“ разширява функциите на платформата си, за да увеличи прозрачността на изследването
От май до септември дневната аудитория на dnevnik.bg се е увеличила с четири хиляди души, като сайтът е третият най-търсен информационен източник в българското интернет пространство. Това показват данните на „Нилсън онлайн“ за миналия месец. В класацията на новинарските сайтове на първо място сред потребителите от България е netinfo.bg, следван от dnes.bg. Средно на ден dnevnik.bg има 29 177 броя уникални посетители, като средният им престой е около 5.1 минути. За сравнение - през май аудиторията на dnevnik.bg е наброявала средно дневно 25 064 посетители. Netinfo.bg се посещава средно от 69 947 уникални браузъра, като всеки от тях се задържа на сайта по 4.6 минути на ден. Най-търсеният български сайт е abv.bg, който през септември е привлякъл 400 546 посетители. На второ място е сайтът за видеообмен Vbox7 с 285 155 посещения, а на трето място е порталът gbg.bg със 127 763 посещения дневно. В общата класация на най-популярните интернет адреси dnevnik. bg е на 16-о място. В класацията на създателите на интернет съдържание в българското онлайн пространство първото място е на „Нет инфо.БГ“, чийто месечен обхват от аудиторията е общо 74.87%. Създателят на dnevnik.bg „Икономедиа“ се нарежда на шесто място в листата с 66 870 уникални посетители дневно и дял от 18.44% от общата интернет аудитория. Най-голяма част (35%) от потребителите на интернет в България продължават да са жителите на столицата, следвани от гражданите на Варна (8.3%) и Пловдив (7.7%). За втори път от началото на 2008 г. Платформата на „Нилсън онлайн“ „Маркет интелиджънс“ е претърпяла разширяване на функциите, съобщиха от компанията за измерване на аудиторията. Изследователите вече ще дават възможност на клиентите си да получават обобщени доклади за аудиторията си за тримесечен период. Данните ще са достъпни на всички равнища на анализ - марка, издател, сайт и категория. Целта на нововъведението е да се увеличи прозрачността на пазара, като се даде възможност да се проследи тенденцията в развитието на всеки продукт. Платформата въвежда и нови функции, които ще позволяват на потребителите да създават и запомнят най-често ползваните от тях профили и ще показва в графично изображение повече от една метрика върху една графика.

вторник, 28 октомври 2008 02:34:36

Няма коментари: