четвъртък, 30 октомври 2008 г.

ДАТ представя екшън план за реклама на България

Класа - 6 стр.
ДАТ представя екшън план за реклама на България



До две седмици ще бъде готов екшън план за справяне с кризата, обеща вчера на пресконференция по повод проучване на маркетингова агенция "Ноема" за лято 2008 г. председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова. Според нея България трябва да извлече дивиденти от кризата като евтина и популярна туристическа дестилация. Изборът на туристите за ваканция ще бъде към по-бедни дестилации, въпросът е как страната ще се възползва от това, каза тя.
Крушкова обясни, че е имало разногласия с бранша по отношение на структурирането на въпросите в анкетата, тъй като данните на туристическия бранш и държавата отново се разминават. Корекциите ще бъдат направени за предстоящото зимно изследване. Основните критики са по отношение на продължителността на престоя, на обхвата и финансовия ресурс, оставени в страната.
Проучването на "Ноема" показва, че българите са похарчили средно 200 евро за 5 дни през лятната си почивка в страната с по 30 евро допълнително на ден без пакет. Изследването за пръв път обхваща българските пътувания по морските и планинските курорти.

четвъртък, 30 октомври 2008 03:45:02

Няма коментари: