неделя, 9 ноември 2008 г.

Ясен Желев, директор "Маркетинг и реклама" в "Елдорадо Корпорейшън":Истинските играчи умеят и да се забавляват

сп. Мениджър - 144 стр.
Ясен Желев, директор "Маркетинг и реклама" в "Елдорадо Корпорейшън":Истинските играчи умеят и да се забавляват



Шоупрограми с музика на живо и атрактивни изпълнители превръщат посещението в казина „Палмс" в истински интересно изживяване, казва Ясен Желев, директор „Маркетинг и реклама" на „Елдорадо Корпорейшън"
- Господин Желев, какво различава казината с жарка „Палмс" от останалите в България?
- Концепцията, която развиваме в момента в казина "Палмс", е нова за игралната индустрия в България. Целта ни е да предложим на посетителите си не само добра игра, а добра игра, съчетана с добро настроение. В основата на нашата стратегия е идеята за забавлението и развлечението като естествена потребност на всеки човек. За тази цел в казина "Палмс" залагаме на шоупрограми с музика на живо и атрактивни изпълнители, които превръщат посещението в казиното в истински интересно изживяване.
- Каква е спецификата на музикалните шоупрограми в казина „Палмс"?
- Ефектът е в стил "пиано бар". В центъра е атрактивният роял PlayMe, който съчетава два типа забавление: класическа игра на рулетка и изпълнение на музика на живо. Специално изготвената музикална програма на казина "Палмс" включва тематични вечери в различни музикални стилове - ретро, латино, джаз и рок. Периодично при нас гостуват и популярни български изпълнители и групи. Тенденцията обаче е към представяне и на чуждестранни изпълнители - от 16 до 19 октомври само в казина "Палмс" концерти изнесе група SUGAR от Киев.
- На практика казина „Палмс" обединяват два типа развлекателни
заведения: клуб с музика на живо и традиционно казино. И двата вида заведения обаче имат своя „запазена " публика. Не поемате ли твърде голям риск?
- Напротив. Ние следваме най-добрия пример в това отношение.
Най-добрите, а и най-известните
казина в Лае Вегас например са точно заведения от такъв тип, в които освен класическа игра се предлагат и разнообразни шоупрограми.
Все повече посетители идват при нас не с цел да играят и да печелят на всяка цена, а с цел да се забавляват. Лично аз смятам, че истински добрите играчи са тези, които умеят да се забавляват, играейки.
- Как се възприема тази нова маркетингова стратегия от посетителите на вашите казина?
- След направени проучвания от наша страна по време на Първото балканско изложение на игралната и развлекателната индустрия получихме изключително позитивна оценка - 70% от анкетираните одобряват напълно музикалните ни шоупрограми.
- Какви други изводи направихте от това проучване?
- Анкетираните са посочили казина "Палмс" за най-посещаваните игрални зали в момента, следвани от казина "Елдорадо". Друг интересен извод е, че покерът в България се
развива изключително успешно и започва да придобива характеристиките на
спорт, както е на Запад.
Techno Poker Club, който от месец юни действа в казина "Палмс" и "Елдорадо", се радва на изключителен успех, а неговите членове са вече над 1000 в цяла България.
- У нас обаче съществуват известни предразсъдъци по отношение на игралната индустрия. Каква е причината според вас?
- За съжаление в България все още има казина с недостатъчно добро ниво на обслужване, които уронват авторитета на игралния бизнес и са отговорни за този негативен имидж. През последните години обаче българската игрална индустрия претърпя изключително динамични промени и мога смело да заявя, че вече сме
много близо до международните стандарти. На Запад посещението на казино се възприема като част от общоприетите забавления. Нашето желание е да постигнем този модел на мислене и в България. Ето защо започнахме да развиваме и тази нова маркетингова стратегия, при която посетителите могат едновременно да изпробват късмета си и да се позабавляват с приятели в приятна обстановка.
***
ЯСЕН ЖЕЛЕВ е директор "Маркетинг и реклама" в "Елдорадо Корпорейшън". Фирмата управлява 34 казина с марката "Палмс" и "Елдорадо" и е на българския пазар повече от 13 години.
неделя, 9 ноември 2008 03:17:21

Няма коментари: