Капитал - 7 стр.
Философи в рекламата и маркетинга
Рекламата, маркетингът, развитието и управлението на човешки ресурси, администрацията, журналистиката, директните продажби и търговията са професионалните сфери, подходящи за завършилите специалност „Философия". Това сочи проучване на Кариерния център на Философския факултет към СУ, направено сред фирми в областта на човешките ресурси. Според Светослав Ников от агенцията за подбор на персонал Monday много софтуерни компании търсят именно служители с философско образование заради логичното им и креативно мислене.
събота, 15 ноември 2008 00:01:00
събота, 15 ноември 2008 г.
Философи в рекламата и маркетинга
Етикети: в. Капитал
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар