понеделник, 10 ноември 2008 г.

„Ню момент Ню Айдиъс“ направи новата кампания на „Дневник“

Дневник - 17 стр.
„Ню момент Ню Айдиъс“ направи новата кампания на „Дневник“



„В „Дневник“ няма нищо жълто“ е слоганът на новата рекламна кампания на изданието, която цели да популяризира и специалните петъчни издания на всекидневника. Това са списанията „“Бакхус“, „Индекс имоти“, което се редува с „Индекс луксозни имоти“, „Джентълмен“ (Gentleman) и „Диджитъл уърлд“ (Digital World), на чието място от февруари 2009 г. ще излиза ново списание за деловата жена. Всеки пети петък в месеца с вестника излиза и списанието „Спунк“. Автор на кампанията, която до края на годината ще покрива преса, интернет и телевизия, е една от най-големите рекламни агенции в България „Ню момент Ню Айдиъс“ (New Moment New Ideas).

вторник, 11 ноември 2008 04:28:17

Няма коментари: