Дневник - 17 стр.
„Ню момент Ню Айдиъс“ направи новата кампания на „Дневник“
„В „Дневник“ няма нищо жълто“ е слоганът на новата рекламна кампания на изданието, която цели да популяризира и специалните петъчни издания на всекидневника. Това са списанията „“Бакхус“, „Индекс имоти“, което се редува с „Индекс луксозни имоти“, „Джентълмен“ (Gentleman) и „Диджитъл уърлд“ (Digital World), на чието място от февруари 2009 г. ще излиза ново списание за деловата жена. Всеки пети петък в месеца с вестника излиза и списанието „Спунк“. Автор на кампанията, която до края на годината ще покрива преса, интернет и телевизия, е една от най-големите рекламни агенции в България „Ню момент Ню Айдиъс“ (New Moment New Ideas).
вторник, 11 ноември 2008 04:28:17
понеделник, 10 ноември 2008 г.
„Ню момент Ню Айдиъс“ направи новата кампания на „Дневник“
в понеделник, ноември 10, 2008
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар