четвъртък, 10 юли 2008 г.

Класация на българските сайтове по "Нилсън Онлайн"

Нетинфо - България
Класация на българските сайтове по "Нилсън Онлайн"



Нет Инфо.БГ отново е начело с над 581 хил. среднодневни уникални браузъри
"Нилсън Онлайн" съобщи данните от месец юни 2008 г. за издателите на съдържание в интернет и сайтовете на българския пазар. Данните се отнасят само до интернет потребителите на територията на страната.
Издатели на съдържание в интернет
Издател Среднодневни уникални браузъри Месечен обхват (в%)
1. Нет Инфо.БГ 581,258 76.6
2. Инвестор.БГ 229,912 41.3
3. Резон Медиа 81,850 19.3
4. Атол Медиа 64,007 13.8
5. Уеб Медиа Груп 61,874 14.6
6. Икономедиа 58,814 18.9
7. Би Ти Ви 55,394 13.6
8. Дарик Уеб 55,299 13.0
9. Мейл.БГ 48,513 9.3
10. Уеб Граунд 34,832 12.1
11. Санома Блясък България 30,371 8.8
12. Диджитъл Медиа Груп 28,162 11.4
13. АБ 10,516 3.9
14. Медиа Група 24 9,953 2.7
15. Голдън Пейджис 4,877 3.0
16. Колор България 3,784 2.0
Класация на сайтовете в интернет
Място Сайт/марка Категория Среднодневен брой уникални браузъри Среден брой импресии на ден
1 Abv.bg Интернет услуги и телекоми 386849 6151595
2 Vbox7.com Развлечения 242578 8841255
3 Gbg.bg Търсене 127723 517954
4 Aha.bg Общности 89606 4837983
5 Netinfo.bg Новини и информация 65589 264200
6 Mobile.bg Автомобили 61901 3521570
7 Start.bg Портални сайтове 58346 216600
8 Dnes.bg Новини и информация 51156 312481
9 Би Ти Ви-портал Портални сайтове 49663 336271
10 Mail.bg Интернет услуги и телекоми 48513 147267
11 Elmaz.com (HP and LP) Общности 45171 528505
12 Sportni.bg Спорт 39136 206374
13 Topsport.bg Спорт 27406 260131
14 Dnevnik.bg Новини и информация 27151 115853
15 Sibir.bg Общности 26842 659014
Броят на импресиите на сайта Mail.bg не е измерван през юни поради технически причини.
В класацията на сайтовете по категории най-посещавани са сайтовете за забавление (26,2%), порталните сайтове (18,2%), сайтовете за общности (17,9%), сайтовете за интернет услуги и телекоми (13,6%), сайтовете за автомобили (9,5%), за новини и информация (3,9%), семейство и стил на живот (2,7%), спорт (2,5%) и др.
Поравно мъже и жени редовно използват интернет. На възраст до 17 години са 14.3%, от 18 до 34 г. - 61.3%, от 35 до 54 г. - 21,6%, над 55 г. - 2.8.
По личен доход потребителите се разпределят така:
До 400 лв - 18.6%
401-600 лв - 18.9%
601-800 лв - 13%
801-1000 лв - 10.3%
1001-1400 лв - 8.1%
Над 1401 лв - 9.4%
Не се отнася до мен/Не работи - 21.7%
35,2% от потребителите са от София, от Пловдив - 7.8%, от Варна - 8.2%, от Бургас - 4.7%, от Русе - 3.5%, от друг град - 37.4, от село - 3.2%.
Данните за социо-демографския профил на изследваните потребители са въз основа на 49 479 интервюирани лица.
09.07.08

четвъртък, 10 юли 2008 00:01:00

Няма коментари: