Дневник - 14 стр.
Спад в онлайн кампаниите
Световната финансова криза се отрази и на рекламния пазар в интернет, показват шестмесечните отчети на гиганта Google. Данните за най-голямата търсачка в света показват намаляване на пазарния й дял от 7%. Чистите приходи на компанията за второто тримесечие на 2008 г. са 1.25 млрд. долара, което е с 35% повече от същия период на 2007 г., но по-малко от очакваното от компанията. Приходите на сектора за онлайн услуги, които включват и продажбите на реклами, са нараснали с 24%.
четвъртък, 31 юли 2008 04:39:42
четвъртък, 31 юли 2008 г.
Спад в онлайн кампаниите
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар