Пари - Топ марките - 38 стр.
Агресивен маркетинг, качество задържат всяка фирма на върха
Светлана ТРИФОНОВСКА
Над 41% от пазара на маргарини е на Белла България с марките Bella, Tommi и Flora
Мегахолдингьт Белла България е лидер в производството на маргарини и държи над 41% ат пазара със своите марки Bella, Tommi и Flora. Благодарение на Tommi и Нога компанията е безспорен пазарен лидер и при нискомаслените маргарини, оставяйки далече зад себе си останалите участници.
Трите кита
Качество, агресивен маркетинг и корпоративната марка са трите компонента, които държат Белла на върха. Агресивният маркетинг е съществена част от цялостната успешна стратегия, която прилага холдингът. Всички продукти на компанията се комуникират по възможно най-подходящия начин. Разчита се както на конвенционална реклама, така и на различни промоционални дейности. Целта е една - потребителят да разпознае своята добавена стойност в предлагания продукт.
Познатият бранд
Съществено влияние върху решението за покупка има и корпоративната марка. Ефективността на отправяните послания и качеството на работата през годините са позиционирали бранда в съзнанието на потребителите в положителна светлина. От компанията заявиха, че всеки ден работят върху запазването и надграждането на тази асоциация. От друга страна, така целят по-лесното
и бързо налагане на новите продукти.
Изследователска работа
Изключително много превантивна изследователска работа и постоянен контрол върху производствените процеси са едни от най-съществените компоненти за успеха на продуктите. Съществено е съобразяването с вкусовите предпочитания на българина. Ниското съдържание на мазнини в Tommi и Flora ги прави предпочитани и им отрежда първенството в сегмента.
***
1992 година е създадена Белла България, която е една от най-бързо разбиващите се компании в хранително вкусовата промишленост
***
Маргарин Всички
1 Bella 44,07%
2 Tommi 25,63%
3 Kaiiakra 20,79%
4 Kaiiakra sandwich 15,80%
5 Unco 12,12%
6 Rama 11,29%
7 Oiineza 7,65%
8 Flora 3,97%
9 Sarina 2,72%
10 Remia 1,83%
Източник: Маркет Тест
четвъртък, 31 юли 2008 05:36:45
четвъртък, 31 юли 2008 г.
Агресивен маркетинг, качество задържат всяка фирма на върха
Етикети: в. Пари
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар