Стандарт - 2 стр.
Цените на рекламата започват да скачат
Росен ПЕТРОВ
Идването на големи и сериозни инвеститори у нас точно сега, преди да започне цифровизацията на медийния пазар, не е случайно. Ако трябва да се правят някакви прости бакалски сметки, макар че нещата не са толкова елементарни, в момента те инвестират по-малко, отколкото биха вложили, след като медиите станат дигитални. А и навсякъде по света това се счита за пазар с огромна възвръщаемост на инвестициите, неслучайно дори и големи финансови фондове, които нямат нищо общо с телевизията, влагат пари в цифрови канали. За мен навлизането на CME и MTG у нас доказва, че най-сетне сме достигнали европейското равнище на развитие на телевизията и оттук нататък ще има все по-качествени предавания, които да позволят да нарасне рекламният пазар. В момента той все още е неразвит, за мен тепърва предстои покачването на цените на рекламата дори в предавания и медии с нисък рейтинг. Смятам, че при цената, на която се продаде Нова тв, bTV сигурно струва поне с 200 милиона повече.
петък, 1 август 2008 04:44:10
петък, 1 август 2008 г.
Цените на рекламата започват да скачат
Етикети: в. Стандарт
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар