събота, 25 октомври 2008 г.

Ходим на кино и за рекламите

Поглед - 15 стр.
Ходим на кино и за рекламите



Киноаудиторията е положително настроена към кинорекламата, показва изследване на TNS/ TV Plan. Hag 2/3 от ходещите на кино нямат нищо против рекламите преди филм, а всеки четвърти заявява, че ги харесва.
В изследването се посочва, че редовно ходещите на кино са по-малко консервативни към новите продукти, високо ценят имиджа им и са по-податливи на рекламни внушения. Само 2,7% декларират, че избягват рекламите преди филма и влизат след тях в салона. Над половин милион е общият брой на ходещите на кино. Редовната аудитория е 355 000 души. Те са разпределени между над 20 мултиплекса или киносалона. Проучването ясно показва значимия брой рекламни контакти, които кинорекламата може да допринесе в медийния микс на рекламодателите. Броят на тези, които са ходили поне веднъж през последните два месеца, е над 370 000.
Киното постига вече традиционно по-добри резултати през лятото. Боксофисът за месеците юни и юли е над 380 000, което е над средното за юли 2007/юли 2008.
Ходещите на кино са по-млади, по-активни консуматори, с повече средства на разположение. Ходещите на кино са в много голяма степен под 30-годишни, със значително по-висока покупателна сила и консуматорски нагласи. Те се забавляват най-често навън с приятели и се занимават със спорт и изкуство. Те желаят да притежават и да изживеят най-доброто, за което са склонни да инвестират повече средства за финансови услуги, телекомуникация, електроника, компютри, автомобили, грижи за тялото и красота, развлечения като барове и заведения и пътувания. За редица рекламодатели това е най-привлекателната целева група и киното предоставя качествен достъп до значителен брой от тях.
събота, 25 октомври 2008 04:44:18

Няма коментари: