понеделник, 29 юни 2009 г.

Спирането на рекламите е крачка към фалита за фирмите, според маркетолог

Информационна агенция “Фокус” - Икономика
Спирането на рекламите е крачка към фалита за фирмите, според маркетолог



София. Към момента цените за рекламата като продукт падат, както и всички останали цени. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” управителят на маркетингова агенция „Нов” Владимир Благоев. По думите му, не може да се каже с колко точно са се свили цените за направата на един рекламен продукт, защото на българския пазар съществуват много влиятелни медия-шопове, които от рано изкупуват почти цялото рекламно време и пространство в медиите.
Благоев заяви, че е изключително важно фирмите да не спират да рекламират, защото това е основна спасителна крачка за тях по време на финансова криза. „Не могат да си позволят да не рекламират, тъй като кризата като цяло намалява техните обороти. Пазарите се свиват. Ако ти спреш своите рекламни и комуникационни въздействия дори в един развиващ се пазар, то твоите обеми ще паднат”,каза той. „Рекламата обаче трябва да бъде съсредоточена на максимално рентабилните места”, допълни маркетологът.
В условията на криза повишаването на оборота на една компания е най-важното нещо, което може да ги остави на пазара, подчерта специалиста.
Веселина ФОТЕВА

Няма коментари: