петък, 3 юли 2009 г.

Сайтовете предлагат нови системи за видеореклама

Класа - 11 стр.
Сайтовете предлагат нови системи за видеореклама



Юзърите на CBS трупат точки, Hulu позволява селектиране на спотове
Тв пазарът е в застой заради кризата, а рекламодателите търсят по-евтини и ефективни начини да достигнат до потребителите, пише "Ад ейдж". Така рекламодателите се опитват да използват потенциала на уебпространството, което позволява таргетирани реклами и интерактивност. "След като тв аудиторията в праймтайма намалява, време е и рекламите да се пренасочат там, където отива публиката - онлайн", коментира Крие Алън, вицепрезидент на "Видеоиновации" в компанията Starcom. Тя е подразделение на Publicis, a по-рано тази година компанията за битови стоки и козметика Reckitt-Benckiser пренасочи $20 млн. от бюджета си от телевизия към интернет и социални мрежи. Чрез сайта си tv.com гигантът CBS експериментира със система, която позволява на потребителите да печелят кредити чрез -ГЛедане на онлайн реклами. След като натрупат достатъчно точки, могат да проследят съдържанието на сайта без реклами. Tv.com изпробва и по-дълги рекламни паузи. Обикновено 30-минутно предаване онлайн съдържа две минути реклами спрямо осемте минути търговски послания по телевизията, а сайтьт увеличава двете минути онлайн до пет. Рекламната мрежа за онлайн видео Tremor Media пък пуска рекламни единици в плеър, наречен vChoice, като включва в него интерактивност. Зрителите могат да избират рекламата, която да -Гледат, да получат допълнителна информация за съдържание, свързано с нея, да видят демо версия на продукта или да изпробват игри, докато тече клипът. Видеосайтът Hulu, който се притежава в джойнтбенчър от NBC Universal, Fox Entertainment Group, ABC Inc. и Providence Equity Partners, също позволява на потребителите си да избират рекламите, които вървят, преди селектираното бидеосъдържание. Подобно на стратегията на CBS, Hulu дава възможност да се -Гледат епизоди от тв предавания без реклами, ако преди това юзърът си избере определени клипове. Този сайт експериментира и със свободните от търговски послания блокове, в които рекламодателите, като например McDonald's, изкупуват рекламното време, за да получат безплатен спот в праймтайма.

Няма коментари: