събота, 17 май 2008 г.

EVA и "Антена" в атака през интернет

Поглед - 15 стр.
EVA и "Антена" в атака през интернет

Евелина СТРАХИЛОВА, ЕЛИЦА ДИМОВА
Партньорите работят над нов модерен сайт
Най-успешното българско списание EVA и собственикът на Нова телевизия - „Антена-България", атакуват родния медиен пазар и през интернет. Това научи ПОГЛЕД седмица след сделката, при която „Антена" придоби 80% от EVA. Основателят и главен редактор на женското издание - Милена Попова, съобщи, че вече се работи над нов и по-модерен интернет портал, много по-различен от познатия www.eva.bg.
„Интернет е пазар, който се развива успешно, и ние сами се убеждаваме в това. Сайтът на EVA е изключително популярен, всеки месец имаме по 100 000 уникални посещения", допълва Милена Попова. Стартът на портала е предвиден за есента, когато списанието ще отпразнува и 10-годишния си юбилей.
В интернет страницата ежедневно ще се публикуват актуални новини от света на модата,
здравето, лайфстайла и всичко, което вълнува съвременната жена. Идеята на екипа е да направи интернет място, където модерната българка да прекарва поне един час в забавления. Черешката на тортата ще са видеоанонсите на най-ексклузивните интервюта с интересни личности или световноизвестни дизайнери, които EVA прави всеки месец.
В същото време се водят преговори и за нови печатни издания, сред които обаче със сигурност няма да има вестник. „Когато за първи път „Антена груп" стъпи на българския пазар, собственикът й - г-н Минос Кириаку, ми каза, че когато атакуваш чужда територия, много е важно вестниците да бъдат местен продукт и да не се намесва външен капитал в тях", коментира и председателят на борда на директорите на Нова телевизия - Силва Зурлева. Какви ще бъдат бъдещите издания на Нова тв и EVA, засега обаче остава тайна.
събота, 17 май 2008 05:20:00

Няма коментари: