Дневник - 16 стр.
Осем РR компании се състезават за годишните награди на бранша
Албена БОРИСОВА
Кампания на финансовото министерство за еврофондовете също кандидатства за приз Осем от водещите РR компании в България участват в надпреварата за тазгодишните награди в националния конкурс на бранша Повечето от номинираните 28 кампании са създадени от екипите на "Аз Медиа" (ABC design&Communication), V+O Communications (3 проекта), "Янев и Янев", "Актив груп" (3 проекта), "Ню момент РR" (4 проекта), "Ол ченълс" (4 проекта), "Бранд ню айдиъс", "Публисис кънсълтантс" (2 проекта). Сред участващите в конкурса са кампаниите на Би Ти Ви за популяризиране на благотворителното шоу "Великолепната шесторка" и на "Сървайвър: експедиция Робинзон", а също и кампанията на НДСВ за участие в изборите за представители в Европейския парламент и кампанията на кметицата на Перник Росица Янакиева за надпреварата в местния вот миналата есен. Сред обсъжданите кандидатури са също и кампанията на Министерството на финансите за европейските фондове "Бъдете активни", „Шофирай безопасно, използвай hands-free!" („V+O Communications"), Европейската седмица да предпазване от рак на маточната шийка в България. Проектите са разделени в п категории, които ще бъдат оценявани от 11-членно жури, съставено от практици и специалисти по комуникации от държавния и частния сектор. Победителите в надпреварата ще са ясни на 16 май. Наградите ще бъдат финалът на националната конференция „РR професията в България - състояние, очаквания, перспективи", която започна вчера в София. Представители на бранша обсъждат ролята на РR-а в изграждането на публичния образ на държавните институции, тенденциите в развитието на корпоративните връзки с обществеността и вътрешните комуникации. Носителката на отличието "РR легенда" Нери Терзиева ще изнесе утре майсторски клас, посветен на кризисния РR. В програмата е предвидена лекция на италианския проф. Тони Фалкони, който е учредител на Глобалния алианс за пъблик рилейшънс, както и на проф. д-р Александър Чумиков, вицепрезидент на Руската асоциация по връзки с обществеността. *** Профил на българския РR Според проучване на "РОИ къмюникейшън" (ROI Communication) и "Кий експъртс груп" (Key Experts Group) повечето от РR практиците в България са родени в София (45.5%), следват бургазлиите (12%). В изследването са участвали 143 специалисти в бранша. Повечето от жените са зодия Лъв, а при мъжете преобладават Козирозите. Според китайския хороскоп обаче болшинството от практиците са Свине. Любимата книга на експертите по комуникации в България е "Малкият принц". Най-голям процент от упражняващите тази професия са родени след 1980 г. (50%).
вторник, 13 май 2008 06:12:19
вторник, 13 май 2008 г.
Осем РR компании се състезават за годишните награди на бранша
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар