Дневник - 16 стр.
Асен Григоров, изпълнителен директор на Re:TV: Рекламодателите се нуждаят от канали като нашия
Албена БОРИСОВА
На 7 май започна излъчването на най-новата българска телевизия Re:TV. Каналът ще е специализиран за новини и коментарни предавания. Програмата върви 24 часа в широколентовия формат 16:9. Според предварителните проучвания потенциалната аудитория на Re:TV са хора с висше образование и доходи 2.5 пъти над средните за страната. Още с обявяването на проекта за Re:TV като новинарски канал се появиха сравнения с телевизия "Европа". Какво ви отличава от другите информационни програми? - Най-важното е, че ние вадим лица. За една телевизия най-важното нещо са зрителите и екипът. Екипът беше основата на проекта, защото в България има добри професионалисти, но разпилени по различни медии. Явяват се в неподходящ за тях контекст - между чалга или предаване за готвене например. А колкото и да е добър един професионалист, в такъв контекст не може да покаже потенциала си. Защото контекста го създават зрителите - тези, които търсят чалгата или кулинарните предавания. Докато ние разчитаме на хора, които професионално се нуждаят от информация. Според проучването, което поръчахме, такива у нас са около 10% от зрителите. Това са хора на високи позиции в администрацията, свързани с бизнеса, с високо образование и доходи, за които информацията е професионален инструмент. Как точно ще привлечете тези хора? - Една новина може да се представи по хиляда начина, но само два са верните. Нашата цел е да правим тъкмо това - без да лъжем, без да заблуждаваме, без да манипулираме. Всяко събитие при нас ще се представя от всички възможни конфликтни гледни точки. Това означава, че в политически смисъл ще сме отворени към целия спектър от партии. Ще правим задълбочен анализ на това какво правят управляващите, опозицията, кой с действията си допринася за развитието на държавата и обществото. Няма да бъдем преднамерени под никаква форма - нито политически, нито корпоративно, нито граждански. Водещото в нашия принцип на работа ще е максимална обективност, изчерпателна информация. Освен това телевизията ще има и памет. Обясненията на всички постъпки днес стоят в миналото и паметта. Затова, когато започнем една тема, тя ще бъде продължавана, докато не получи естествен завършек. Има ли интерес сред рекламодателите към вашия продукт? - Бизнесът реагира много позитивно. Компании като "Мтел", "Пежо", "Неосет", "Спектърнет" още на ниво проект ни гласуваха доверие. Имаме заявки от тях още от януари. Интерес има и сред други фирми, които не мога да спомена, защото все още нямаме договори с тях. Но големите компании нямат достатъчно качествени медии, където да лансират бюджетите си. Те не могат да намерят верния потребител, защото нямат подходящ носител. Разчитате ли и на сайта за привличането на допълнително зрители и реклама? - Ние сме първата телевизия, чиято концепция е базирана на присъствието в интернет. Техниката, с която започваме, е на суперниво. Достъпът до програмата на сайта ни ще е напълно свободен, без да е нужна регистрация, въпреки че това не е никак лесно и евтино. На страницата освен това ще има и блог и блог агрегатор. Вие ще се появите ли отново на екрана? - Засега не.
вторник, 13 май 2008 06:14:03
вторник, 13 май 2008 г.
Асен Григоров, изпълнителен директор на Re:TV: Рекламодателите се нуждаят от канали като нашия
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар