Дневник - 16 стр.
„Нокиа“ подготвя глобален спонсорски проект
Компанията „Нокиа“ подготвя глобална спонсорска програма, която се цели в потребителите между 18 и 24 години. Плановете за новата рекламна кампания са провокирани от все по-задълбочаващата се конкуренция със „Сони Ериксон“. Част от нея са вече разпространените безплатни услуги за достъп до музика Comes with music, които бяха пуснати в началото на септември и са насочени тъкмо към младежката аудитория.
вторник, 23 септември 2008 03:06:04
вторник, 23 септември 2008 г.
„Нокиа“ подготвя глобален спонсорски проект
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар