вторник, 23 септември 2008 г.

М-Тел “отваря” магазини на франчайзинг

Монитор - 8 стр.
М-Тел “отваря” магазини на франчайзинг



От днес под името "М-тел Партньори" стартира нова кампания на М-Тел за насърчаване на предприемаческия дух в областта на продажбите. Тя обхваща два проекта.
Първият от тях дава възможност на всички мотивирани, инициативни и независими хора с бизнеснюх да станат търговски представители на компанията.
Вторият е ориентиран към тези, които желаят да сключат франчайзинг договор за управление на М-Тел магазин.
Бъдещите търговски партньори на М-Тел не само ще проявят своята инициативност, креативност и управленски умения, но ще имат възможността индивидуално да управляват своите приходи. Програмата е своеобразно продължение на установените успешни партньорски отношения през последните три години с Handy, Technopolis и М-Свят.
Дизайнът на М-Тел магазините, които ще се отварят на принципа на франчайзинга, ще са със специално разработен дизайн, дело на британската Checkland Kindleysides. Това е компанията, осъществила интериорни решения за корпорации като Rolls-Royce, Vodafone, Levi's и др.
"Като неоспорим лидер ние винаги ще търсим нови начини да достигнем до клиентите и да бъдем по-гъвкави към изискванията на пазара. С "М-Тел Партньори" ние ще станем още по-ефективни и ще подадем ръка на инициативните и предприемчиви хора у нас, които желаят да изградят успешен бизнес", каза Андреас Майерхофер, главен маркетингов директор на Мобилтел.
вторник, 23 септември 2008 03:25:01

Няма коментари: