Инвестор - БГ новини
Първи трайни успехи на видеорекламата в интернет
С 67-те процента от американските интернет потребители, които вече поне веднъж месечно гледат видеореклама в интернет, сегментът е успял да достигне нужната му критична маса, смятат от анализаторската компания eMarketer.
„Смятаме, че до 2012 г. четирима от всеки петима интернет потребители ще гледат видеореклами, а това означава, че такъв тип реклама ще има навсякъде“, коментира Дейвид Хейлърман, старши анализатор в компанията, който е изготвил доклад на тема „Фактори за растежа на видеорекламата“.
По негови прогнози тази година общо 129,5 млн. американски интернет потребители ще са гледали видеореклама тази година, а до 2013 г. броят им ще достигне 183,3 млн.
25.09.2008 г.
петък, 26 септември 2008 00:01:00
петък, 26 септември 2008 г.
Първи трайни успехи на видеорекламата в интернет
Етикети: investor.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар