Класа - 11 стр.
"Графити" ББДО с кампания за "Евроком"
"Не ми се излиза от вкъщи" е слоганът на новата рекламна кампания на "Евроком". Тя е насочена към интернет потребителите и акцентира върху достъпната услуга и промоционалната й цена.
"Не ми се излиза от вкъщи" е част от кампанията "Любимият домашен интернет" на "Евроком", която цели да популяризира интернет планът "Интро".
Концепцията за кампанията е на рекламна агенция "Графити" ББДО, която се грижи за пълното рекламно обслужване на "Евроком".
Творческата идея показва, че всички клиенти на "Евроком" подаряват зимните си принадлежности - палто и автогуми, защото вече имат любимия домашен интернет от "Евроком". В радиоспота на кампанията водещият Тони Георгиев от радио фМ+ играе себе си, като интервюира гражданин на социална тема.
"Трудно е да отличиш предлаганите от доставчиците различни планове един от друг, без да навлезеш в досадни подробности за цени и мегабити в секунда, които no-скоро объркват, а не информират потребителите. Затова акцентирахме
no-скоро върху резултата от използването на продукта, а именно върху факта, че този план задоволява нуждите от забавление и вече дори не се налага да излизаш от къщи", разказва Деян Шиваров, криейтив директор на "Графити" ББДО. Кампанията ще продължи 7 седмици и ще включва печатна, външна, радио- и интернет реклама.
понеделник, 12 януари 2009 г.
"Графити" ББДО с кампания за "Евроком"
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар