неделя, 11 януари 2009 г.

Уиски с ценности

п. Мениджър - 93 стр.
Уиски с ценности



Chivas Regal стартира нова глобална кампания под името Live with Chivalry. Само този, който е оценил качествата на живота, може да оцени качествата на едно уиски. Кадифеното уиски подхожда на джентълмени
НЕ Е ВАЖНО само посланието, а и това кой го отправя. Доброто уиски сближава хората, чрез своите послания Chivas Regal променя света. Пиенето на уиски от векове насам е философия. Известен като питие за джентълмени, Chivas Regal е с традиции в тази област.
Наскоро марката стартира нова глобална кампания под името Live with Chivalry. Нейното послание има за цел да възроди
рицарските ценности като благородство, чест, галантност, кавалерство и уважение в отношенията между хората.
Известно като питие на джентълмените, неповторимото уиски и днес търси своите достойни ценители. С вековната си история и характер пиенето на Chivas се е превърнало в знак на престиж, това е жестът на успелите. Chivas изисква специално отношение към живота. С рекламната си кампания уискито с традиции насърчава към преосмисляне на днешните ценности и завръщане към рицарството. Във времена, в които доминират индивидуализъм и материализъм, Chivas насърчава да живеем с
чест, лоялност и галантност. Това завръщане към рицарските ценности е продиктувано от едно независимо проучване, публикувано преди месец успоредно със световното лансиране на кампанията Live with Chivalry. Заключенията на изследването са, че в глобален мащаб на преден план е прогресивното разпадане на моралните ценности. Това води към тъжната равносметка, че качествата, защитавани от рицарството, остават назад в приоритетите на съвременния човек. Изследването е представително, проведено е през август 2008 г. от една от водещите компании в бранша - BrianJuicer. Данните са събрани от 3000 души, живеещи в 17 държави на 4 континента. 71% от хората в глобалното проучване се съгласяват с посланието на Chivas, че бихме имали много по-добър и смислен живот, ако споделяхме моралните ценности на рицарите от Средновековието. 95% от интервюираните мъже и жени смятат, че са привлечени именно от тези качества в противоположния пол. Мнозинството от запитаните казват, че последното рицарско дело, което са извършили, е било да помогнат на другите. Да бъдеш рицар и кавалер, не е приоритет в поведението единствено на силния пол, това е въпрос на разбиране. Кавалерството е въпрос на уважение, увереност и чест, които всеки от нас трябва да възпитава в отношението си към заобикалящия го свят. Live with Chivalry бележи важна стъпка за марката Chivas Regal, изградена върху предишната, особено успешна This is the Chivas Life кампания от 2003 г. Усетът към доброто уиски трябва да е комбиниран с усет към света и живота.
***
CHIVAS BROTHERS е водещ производител на скоч уиски и джин и е важна част от групата Pernod Ricard -притежатели на елитни марки спиртни напитки и вина. В портфолиото на Chivas Brothers са включени марките: Chivas Regal, Ballantine's, Beefeater Gin, The Glenlivet, Royal Salute, Aberlour, Longmorn, Scapa, Passport Scotch, 100 Pipers, Clan Campbell и Something Special.

Няма коментари: