сряда, 14 януари 2009 г.

Рекламата при търсене е втора по ръст в САЩ

Класа - 11 стр.
Рекламата при търсене е втора по ръст в САЩ



Разходите за реклама при търсене бяха изпреварени единствено от разходите за онлайн видеореклама по своя темп на растеж за 2008 г. в САЩ, пише еМагketer, цитиран от investor.bg. Причината е, че днешното икономическо забавяне затяга рекламните бюджети на много компании и маркетолозите търсят начини как най-ефективно да изразходват средствата. Разходите за реклама при търсене в САЩ ще нарастват стабилно от 10,7 млрд. долара през 2008 г. до почти 20 млрд. долара до края на 2013 г. Дори и този пазар да е в добро състояние в сравнение с други онлайн и офлайн формати, допълнителните долари, вложени в рекламния метод за всяка година в периода 2009-2011 г., ще са по-малко от тези за 2008 г. По-бавният ръст е пряк резултат от настоящия икономически климат и отражението му както върху компании, така и върху потребители. Разходите за реклама при търсене през първата половина на 2008 г. са реализирали най-голям ръст от всички други формати освен видеорекламата. Дялът на рекламата при търсене от общите разходи за реклама е достигнал 44% през първите шест месеца на 2008 г. от 41% за същия период на предходната година.

Няма коментари: