Дневник - 16 стр.
Атеисти от всички страни се обединяват чрез реклами
За едно денонощие католическата църква анатемоса две реклами. В италианския град Генуа надписът „Лошата новина е, че няма Бог. Добрата е, че не се нуждаем от него“, който е трябвало да излезе върху местните градски автобуси, е бил забранен, съобщава в. „Дейли телеграф“. От съюза на научните атеисти и агностици в Италия се оплакват, че никъде в Европа влиянието на църквата върху политиката и всекидневието не е толкова силно както в Италия. По същото време в Латвия също се активираха местните атеисти и пуснаха реклама в интернет със слоган „Интернет, както и Бог, е един, а начините да се свържете с Него са много!“. На рекламата е изображението на известната бразилска статуя на Исус Христос, но вместо ореол над главата си има символа @. Латвийският католически свещеник Андрис Кравалис заяви, че зад тази реклама е най-старият грях, който се състои в опита на човека да се счита за равен на Бог.
В края на 2008 вярата беше атакувана чрез реклама и във Великобритания. На лондонските автобуси се появи надпис „ Може би няма Бог, затова спрете да се тревожите и се забавлявайте“. Това разтърси местен шофьор, който отказа да управлява автобуса с подобен стикер. Авторът на рекламната кампания Ериън Шеринко е събрал средствата за рекламата от частни лица. Той заявил, че това е отговорът на атеистите срещу религиозните реклами, в които се твърди, че всички, които не изповядват християнство, ги чакат адски мъки. В момента над 200 автобуса в Лондон и още 600 други транспортни средства са с тази реклама. По автобусите в Барселона също има атеистична пропаганда.
сряда, 21 януари 2009 г.
Атеисти от всички страни се обединяват чрез реклами
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар