Поглед - 17 стр.
По света тв публиката вече е в интернет
Проучване, проведено в САЩ сред потребители между 14- и 75-годишна възраст, установява, че повечето от тях вече предпочитат компютъра си като средство за забавление, а не телевизора. Анализът е част от мащабно изследване, проведено в девет страни сред 9 хил. потребители, което открива паралелна промяна 6 потреблението, насочена към онлайн формати за забавление и отлив от телевизията, въпреки че извън САЩ фокусът е no-скоро към мобилните телефони. В Бразилия например потребителите прекарват средно 19,3 часа седмично от личното си време пред компютъра в сравнение с 9,8 часа пред телевизора. В САЩ три четвърти от потребителите между 14- и 19-годишна възраст, родени изцяло 8 ерата на интернета, казват, че компютрите предлагат повече забавления в сравнение с телевизора. Те прекарват средно 18,8 часа на седмица онлайн, почти двойно повече от времето, прекарано пред телевизорите. Гледат DVD-ma на компютрите си в продължение средно на почти два часа и слушат музика почти пет пъти повече на компютър, мобилен телефон или музикален плеър в сравнение с времето, което слушат радио. Дори 42% от „четящото поколение" над 62 години смятат компютрите за по-забавни от телевизията. Те обаче гледат телевизия по 21,5 часа на седмица, или двойно повече, отколкото прекарват в интернет. Въпреки това промяната вече е настъпила, колкото и дълго да отнема на по-възрастните да осъществят този преход към онлайн медиите, казва Eg Моран, директор „Иновации" в Deloitte.
неделя, 18 януари 2009 г.
По света тв публиката вече е в интернет
Етикети: в. Поглед
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар