Труд - 14 стр.
Борбата за миглите е безмилостно жестока
Магдалена ГИГОВА
Замириса на абитуриентски бал и в последните 2 седмици козметичните гиганти забълваха спирала след спирала. Ако се вярва на рекламите, всички дами ще пречат с миглите си на тролеите. И за да хванат дикиш, фирмите впримчват някоя безапелационна хубавица да ги хвали.
Размерът има значение
Това неособено оригинално лого краси Maybelline THE COLOSSAL. Мега четка, макси формула с колаген. Придава магическа дължина дори при мини мигли с до 15 пъти повече обем. И секси погпед в добавка. А за момите с две леви ръце - вграден апликатор за лесно, точно и прецизно нанасяне. Да не си бръкнат в окото.
Кремообразен ефект в прахообразна формула. Висока концентрация на пигменти с екстравагантни пищни цветове - най-вече модерните за сезона жълто и лилаво. Първото като символ на съблазънта, второто - на лукса. Ненапразно за рекламно лице са калесали не кого да е, а Юлия Щегнер, любимката на Ху-го Бос.
Извиване от корените
Под дългото име Oriflame Beauty Power Curl Mascara се крие революционно нова четчица, която повдига миглите и ги извива от корените, заричат се именитите производители.
Пигментни частици осигуряват интензивен цвят за неповторим, „по-драматичен" поглед. Специални микросфери пък покриват равномерно, без да оставят досадни бучици, гласи още смелата реклама. Омекотяващи съставки подхранват и правят миглите гъвкави.
Обем, още обем, Ева Лонгория
Като „спиралата с най-голям обем, създаван до момента", се рекламира Extra volume collagene L'Oreal. Нова формула увеличава обема с цели 10 процента. Само с едно нанасяне постига 12 пъти повече „бухване отвътре" с помощта на хидроколаген.
Два пъти по-голяма четка от останалите с гъвкави и подвижни косъмчета. С такава спирала дори отчаяната съпруга Ева Лонгория престава да е отчаяна, твърдят нескромно от производителя.
Танцуваща хавайка
Гумени спирали, гъвкави като хавайски танцьорки, бяха хит на изложението „Арена на красотата" в НДК. Полските продукти на Bell извършват невъобразими движения и извиват отлично миглите. Gold&Silver пък е серия от сенки, очна линия, спирала и лак в един нюанс.
неделя, 22 март 2009 г.
Борбата за миглите е безмилостно жестока
Етикети: в. Труд
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар