събота, 28 март 2009 г.

PR Приз с нова конкурсна категория

Експрес - 19 стр.
PR Приз с нова конкурсна категория



Тазгодишното издание на националния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността в България - PR Приз, ще предложи ново предизвикателство на участниците. За първи път в надпреварата ще е включена и категория "PR кампания за персонален имидж", съобщиха организаторите от Българска конфедерация за връзки с обществеността.И тази година ще има специална категория "PR студент", която цели да поощри креативността на младите специалисти в областта. В конкурса могат да се включат студенти по PR след трети завършен курс, като представят програма или план за PR кампания, развита за целите на курсов проект. Останалите категории
в деветото подред издание на PR Приз са корпоративна кампания, обществено значима кампания на организации от стопанския сектор, социално отговорна кампания на организации от нестопанския сектор, кампания на държавна институция, кампания на политическа организация, вътрешноорганизационен PR, кампания на нов продукт, кампания на съществуващ продукт или услуга, събитие, кампания на медия, кризисен PR, кампания в сектор Туризъм и свободно време, кампания в сектор Финанси и връзки с инвеститори и кампания в сектор Информационни и телекомуникационни технологии.
Победителите в PR Приз 2009 ще станат ясни на 22 май по време на специална церемония.

Няма коментари: