сряда, 25 март 2009 г.

Нов формат на вътрешна реклама дебютира у нас

Expert.bg - България
Нов формат на вътрешна реклама дебютира у нас



Нова медиа в indoor (вътрешна) рекламата - брандиране на перилата на ескалатори, вече е достъпна и в България.
Румънската компания Brand Management обогатява пазара за вътрешна реклама с придобиването на ексклузивен лиценз за продукта за България и Румъния от австралийскита фирма Escalated Advertising Australia (ESCADS).
Направената от Brand Management инвестиция е в рамките на пет години и възлиза на над 50 000 евро за година, което включва придобиване на лиценз за двата пазара - Румъния и България, трейнинг и производство.
"Придобиването на новия лиценз е във време, в което има голяма нужда от промяна на рекламния пазар. Иновацията, която е в основата на тази концепция, предоставя нов начин, по който брандовете да взаимодействат с активната аудитория", коментира Разван Маринкой, маркетинг мениджър в Brand Management.
В България, новата медиа прави възможно достигането на рекламното послание до аудиторията на над десет търговски и бизнес центъра с дневен трафик от над 172 500 активни работещи хора между 25 и 50 години, които имат висок доход и посещават търговски центрове между 2 и 4 пъти месечно.
Някои от световните брандове, които заложиха на рекламни кампании с новата indoor медиа са Vodafone, McDonalds, Toyota и Axa.
Brand Management е създадена през 2004 г., в Букурещ, Румъния. В България фирмата е от август 2006 г., a от октомври 2008 г. има офис и в Прага, Чехия. Оборотът на компанията за 2008 г. възлиза на 1.5 млн евро.

Няма коментари: