четвъртък, 16 април 2009 г.

Новаторска реклама дебютира у нас - брандиране на личен автомобил

Expert.bg - България
Новаторска реклама дебютира у нас - брандиране на личен автомобил



Иновационен метод на реклама дебютира у нас - брандиране на личен автомобил (Car wrap). Форматът е предизвикателство към обикновения човек, който прекарва голяма част от времето си в задръствания из улиците на София.
Новият рекламен метод, който се предлага в страната от компанията АдМобил, е значително по-ефективен и същевременно по-евтин от познатите канали, особено в условията на криза.
Решението свързва граждани, които искат да си докарат допълнителен доход шофирайки, с фирми, избрали да популяризират марката си или нов продукт чрез личния автомобил като рекламен носител.
Чисто физическото доминиране на автомобила, съчетано с големите задръствания в последните години, превръща личното превозно средство в естествена медия за външна реклама. Колите са на всяка улица или паркинг, пред училищата, магазините навсякъде, до където могат да стигнат и където има място да спрат.
Понастоящем средностатистическия софиянец прекарва повече от 2 часа в колата си дневно, изминава повече от 30 км на ден, прави 4 или повече пътувания в рамките на деня и пътува повече от 50 км през почивните дни.
"Опаковането" на личния автомобили във висококачествено винилово фолио с графични изображения, популяризира продукти, марки и услуги на дадена компания, като същевременно носи месечен доход от 200 лв. на собственика на превозното средство.
"Опаковките" образоват, забавляват и осведомяват водачите и пешеходците, докато те отиват или се връщат от работа, разхождат се с приятели или семейството, пазаруват, като достигат до аудитория, която в този момент друга медия, освен радиото не би могла да достигне.

1 коментар:

Анонимен каза...

Chudesno, a az ako iskam da si predostavya avtobila za takava usluga, kyde da se obyrna?