сряда, 15 април 2009 г.

Италианец режисира новия спот на "Каменица"

Класа - 11 стр.
Италианец режисира новия спот на "Каменица"



Едноминутен тв спот е новото попълнение в кампанията на "Каменица" - "Да спасим мъжа". Рекламата, която стартира в ефир преди ден, е режисирана от италианеца Рикардо Паулети. Операторът също е италианец, съобщиха от компанията. Според производителя на бира, клипът е "отчаян вик на един замиращ вид мъжа". Идеята на "Каменица" е да представят истинския мъж като погубен от съвременната цивилизация. Според компанията, представителите на силния пол все повече изоставят любимите си занимания като гледане на мач, скара и бира с приятели, за да ги заменят с четене на модни списания и разходки в мола. Кампанията вече стартира в българската преса с публикуване на манифеста "Да спасим мъжа". С него "Каменица" внушава, че мъжкият имидж не се постига с козметика и шарени коктейли, а със запалване на огън и построяване на колиба или сал, а мъжката жажда се утолява само с истинска бира. "Да спасим мъжа" ще продължи и през лятото чрез разпространение на материали под капачките на "Каменица".

1 коментар:

Peter Rashev каза...

Какви са критериите за истински мъж?
http://bulpete.wordpress.com/2009/04/27/men/