понеделник, 25 февруари 2008 г.

Браво, колеги!

Браво, колеги!
в. Поглед

В бр. 8 в. "Капитал" публикува обширно и задълбочено изследване за състоянието на пресрекламата у нас. Като се позовава на изследване на TNS/TV Plan, колегите правят уговорката. "При разглеждането на данните трябва да се има предвид, че те са изчислени по официалните тарифи на съответните медии и не включват отстъпките за количество, комисионните на рекламните агенции и рекламодателите и бартерните договори. В сумите не са включени рекламните на игри, лотарии, тв канали и радиостанции, вестници, списания, издателска дейност, благотоворителни организации, социологически и рекламни агенции. За да се придобие по-реална представа за вложените в пресрекламата, обикновено се вадят между 10% и 50% от официалните стойности" Този текст отключва тайната с какъв аршин се мерят рекламите. Точно и ясно. Браво! стр. 11

Няма коментари: