ПИБ с награда за най-добро клиентско обслужване на "Банки, Инвестиции, Пари"
дата : 28 февруари 2008 г. 15:02 ч.
Първа инвестиционна банка бе отличена с награда за най-добро клиентско обслужване на Шестото международно финансово изложение "Банки, Инвестиции, Пари" в Пловдив.
Наградата се връчва за първи път в историята на изложението, а Първа инвестиционна банка бе избрана от многочленно жури.
Удълженото работно време (седем дни в седмицата), високият професионализъм и любезното отношение, с които Първа инвестиционна банка се отличава при работа с клиенти са водещ мотив за присъждане на наградата.
Банката многократно е получавала високи оценки за работа с клиентите. За четвърти път от своето създаване Банката е с номинация в категорията най-добро клиентско обслужване. През 2002 г., 2003 г. и 2006 г. ПИБ беше наградена с приза "Банка на клиента" в конкурса на в. "Пари".
Няма коментари:
Публикуване на коментар