Кампания на БТК залага на бизнеса
в. Пари
Рекламна кампания с подчертан акцент към бизнеса в България стартира наскоро БТК. Това е иновативен подход за компанията, тъй като досега е липсвала конкретна рекламна стратегия, насочена към този сектор, заяви пред в.Пари Евгени Цонев, старши мениджър маркетингови комуникации в БТК. Кампанията е от типа Другите за нас и в нейната основа са клиентите на БТК, които споделят опита от съвместната работа с компанията. В България почти няма фирма, която да не ползва услугите на телекомуникационния гигант, и оттам идва идеята за по-нестандартния и оригинален подход за привличане на нови представители на бизнеса. За подготовката на подобен тип рекламна кампания задължителни условия са били сегментирането на бизнеса на различни отрасли и изборът на достатъчно популярни и бързоразвиващи се компании от различните индустрии. Маркетинговите експерти се спират на пет фирми, чийто опит с БТК е достатъчно богат и полезен. Изготвените с тях реклами са предназначени за печатни бизнес ориентирани издания и това в голяма степен намалява разходите по реализирането на проекта в сравнение с другите масови рекламни кампании, които БТК е правила досега. Намерението е тази кампания да бъде основата на дългосрочно развитие на стратегията, която цели да бъде от полза на бизнес сектора. стр. 20
вторник, 26 февруари 2008 г.
Кампания на БТК залага на бизнеса
Етикети: в. Пари
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар