Шест цвята: сиво
сп. Мениджър
Когато обсъждаме рекламата, винаги се стига до въпроса за целта. И отговорът, който, макар и да знаем, винаги е един и същ - да продава, - все ни притеснява, все се опитваме да го избегнем, да обсъждаме качествата и разбирането на клиента, на потребителя, степента на творчество в рекламния продукт. Когато си даваш сметка за това какво се иска от теб, какво послание трябва да излъчиш, за да стигнеш до онези, които купуват това, което рекламираш, и то съответно да ги накара да изберат точно този продукт - нещата като че ли стават съвсем ясни. В Grey изглежда си дават сметка за реалностите. Липсата на претенция и залитане в посока: ето сега ще направим един невиждан криейтив, ще сме агресивни, необичайни, интересни, често се оказва много по-доброто решение за представянето на даден продукт. В други случаи пък да заложиш на нестандартно решение, да провокираш се оказва правилният избор. И все пак простото, ясно послание, чистата визия, съобразяването с природата на това, което рекламираш, мисля си, това са достатъчни условия за добре свършена работа. Или казано по друг начин - винаги можем да разнообразим основния си цвят с други. Даже е хубаво. Въпросът е да не го забравяме. Агенцията от 1995 г. до сега: 1995 r. Grey Advertising влиза в България. Тогава агенцията е представителен офис, 100% собственост на Grey Dusseldorf. 1998 г. Grey е регистрирана като ЕООД, 100% собственост на Grey Holding Central Europe. 2000 г. Основан е Grey Global Group Holding. Grey Sofia става част от него и е преименувана на Grey Worldwide Bulgaria. 2004 г. Grey Global Group става част от WPP group. В момента в агенцията работят 22-ма души. Клиенти на Grey са Procter & Gamble, Nokia, HBO, Visa, Kent, GSK, Corega, Col-drex, Emirates, Twix, Novartis, UniCiedit Bank и др.
сряда, 27 февруари 2008 г.
Шест цвята: сиво
Етикети: сп. Мениджър
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар