V+O пак ще консултира "Байер Шеринг фарма"
в. Дневник
След проведен конкурс за PR агенция "Байер Шеринг фарма" избра да партнирасV+O Communication за разработване и осъществяване на комуникационната стратегия на своята марка "Левитра". V+O управлява PR програмата на оранжевото хапче от 2005 г. Компанията спечели PR приз за националната информационна кампания за сексуална жизненост „Пламък за секс". Комуникационната стратегия на "Левитра" за 2008 г. включва специализирано проучване, събития за медии, присъствие в аптеки. стр. 16
вторник, 26 февруари 2008 г.
V+O пак ще консултира "Байер Шеринг фарма"
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар