Dnes.bg
Софтуерният гигант Microsoft възнамерява да тества нов метод за измерване ефективността на онлайн рекламите, става ясно от съобщение на Ройтерс. Процедурата по тестване на бета версията на новия стандарт за измерване на ефективността ще стартира в началото на месец март. Вместо да разчитат на съществуващия стандарт за измерване, обвързващ продажбите, тенденциите и интернет-трафика с последната реклама, която е разгледал потребителят, от отдел „Планиране на потреблението“ на компанията ще се опитат да вземат под внимание всички онлайн-взаимодействия, които довеждат до покупката на даден продукт. Новата инициатива е последствие от придобиването на aQuantive - онлайн компания за маркетингови проучвания, закупена преди година от Microsoft за 6 млрд. долара. Целта на сделката бе по-печелившо позициониране на бързо развиващия се рекламен пазар в интернет, както и успешна конкуренция с лидера Google. 26.02.2008
сряда, 27 февруари 2008 г.
Софтуерният гигант Microsoft възнамерява да тества нов метод за измерване ефективността на онлайн рекламите
Етикети: Dnes.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар