понеделник, 13 октомври 2008 г.

Без български победители на словенския фестивал Golden Drum

Класа - 11 стр.
Без български победители на словенския фестивал Golden Drum



Само с номинации се разминаха българските рекламни агенции на 15-ото издание на фестивала Golden Drum. Той се проведе от 5 до 10 октомври в словенския курорт Порторош. Български финалисти има в категориите "Преса", "Външна реклама", "Дизайн и арт дирекшън" и "Медийни кампании". До финалите в "Преса" достигна кампанията Tennis Sponsorship, изготвена за "Тойота" от New Moment New Ideas. Българските титуляри във външната реклама са Noble Graphics Creative Studio c кампанията "Полицай" за "Порше България" и Ogylvy & Mather със "Стая на автобусна спирка", създадена за Praktiker. От родните агенции финалисти за "Дизайн и арт дирекшън" са Graffiti BBDO c Volvo XC70 Press Kit за "Мото пфое" и Ogilvy & Mather c "Пуловер", поръчана от WWF. В раздел "Медийни кампании" две номинации има Noble Graphic Creative Studio - автор на кампанията "Ексхибиционист" за Eggo и на "Каса бира" за Carlsberg. Другата българска агенция финалист в тази категория е DeConi International c The Elevating Bar, изработена за Maxxium Bulgaria. Наградата "Златна роза" за "Агенция на годината" беше присъдена на полската маркетинг компания Change Integrated. Статуетка и сертификат Dark Nike за отлични постижения в сферата на рекламата получи швейцарската Walker. Гран при в Група А - "Тв реклама" взе Kaspen, Чехия за Sharks, изработена за Maxxium Czech. В Група Б -"Пресреклама" същото отличие отиде при Saatchi & Saatchi Romania за кампанията на Procter & Gamble - 1961 Man. Гран при в Група С - "Външна реклама" беше присъдена на Ogilvy & Mather Будапеща за Art-rat c рекламодател Mattel. Първи в Група Д -"Радио" е McCan Erickson Israel c кампанията за Unilever Axe - answering service. В Група Е - "Арт и дизайн дирекшън" голямата награда спечели агенция Prishtina, Косово за Monument Making Kosovo's Declaration of Independence. Отличието за нова идентичност на град Пиран като университетски център и сумата от 5 хиляди евро прибра сръбският клон на New Moment New Ideas c проектите "Лодка", "Вълна" и "Акула". Победител в надпреварата за постер I Feel Slovenia, рекламиращ Словения като туристическа дестинация, е OgilvyOne Advertising Будапеща, Румъния със "Следвай сърцето си". В рамките на фестивала се проведе и състезанието OpenAd Golden Drum Idea за най-добра непубликувана телевизионна и печатна реклама и уебдизайн. В тв категорията победител стана турската Zeta Advertising, а в състезанието за печатна реклама - португалската Anazareth -design e publicidade.

понеделник, 13 октомври 2008 01:44:25

Няма коментари: