четвъртък, 16 октомври 2008 г.

Yahoo! стъпва на българския рекламен пазар

Дневник - Компании&Финанси - II стр.
Yahoo! стъпва на българския рекламен пазар

Албена БОРИСОВА

Един от световните лидери в интернет -Yahoo!, стъпва на рекламния пазар в България. Това съобщиха от екипа на „Инвестор.бг“, които ще бъдат партньор на американската компания при продажбата на рекламно пространство. Споразумението ще даде възможност на българските рекламодатели да достигнат до потребителите на Yahoo!, които отварят сайта от България. „Причината да подпишем споразумението е нашето очакване за растеж на рекламата в интернет в България“, обяви Марвин Лиао, който е директор „Развитие на международните продажби“ в Yahoo!. По данни за 2007 г. интернет заема 3-4% от рекламния пазар в страната. В Западна Европа, Северна Азия и САЩ този дял е 15% и продължава да расте, коментира Лиао. Според него сегментът на мейл услугите дава една от най-добрите възможности за реклама, защото насочват посланията към конкретния търсен таргет на всеки рекламодател. В момента Yahoo! достига до 580 млн. потребители месечно на 38 пазара по целия свят. Американската компания обаче има изключително строга политика по отношение на рекламите, които публикува. Yahoo! не допуска в пространството си игри и състезания с подвеждащ характер и прави задълбочено предварително проучване на всяка кампания. Четири български компании вече са експериментирали с новата възможност за реклама. Икономическата криза едва ли ще засегне нарастването на интернет рекламата в България и ръстът през 2008 г. може би ще е над 50% спрямо 2007 г., коментира изпълнителният директор на „Инвестор.бг“ Любомир Леков.

четвъртък, 16 октомври 2008 05:17:41

Няма коментари: