събота, 25 октомври 2008 г.

Агенциите ни - на поправка в Словения

Поглед - 15 стр.
Агенциите ни - на поправка в Словения



Трите български рекламни агенции, които бяха номинирани на фестивала Golden Drum тази година, но така и не получиха награди, ще имат още един шанс по време на второто издание на International Advertising Cup. В него автоматично и безплатно участват всички номинирани и наградени заявки от четирите фестивала. От Golden Drum това са общо 345 заявки, сред които са и New Moment New Ideas, номинирани за реклама на Toyota, Ogilvy & Mather - за „Практикер", и Noble Graphics Creative Studio за реклама на „Ауди". Общият сбор от четирите регионални фестивала - азиатскотихоокеанския ADFest, иберо-американския FIAP, Европейския ADC*E и Golden Drum, e 1406. Всички те ще се борят за 38 награди 6 отделните категории и една Grand Cup. Идеята на фестивала е да е алтернатива на фестивала в Кан, но без претенциите и политическите решения. Тази година председател на журито е Пиюш Пандей, криейтив директор на Ogilvy Мумбай, а сред останалите 12 членове са Ами Хасан от hasan & partners, Akupa Кагами, изпълнителен криейтив директор на Dentsu, Хуан Карлос Ортис, криейтив директор на DDB Чикаго, Серджо Валенте, президент на бразилската DM9DDB, и други. Фестивалът този път ще бъде в словенския курорт Блед от 4 до 7 ноември. Първото издание на The Cup беше миналата година във Валенсия, Испания.
събота, 25 октомври 2008 04:44:27

Няма коментари: