събота, 25 октомври 2008 г.

Пивоварите искат по-строг режим за рекламите на бира

Монитор - 14 стр.
Пивоварите искат по-строг режим за рекламите на бира



Към вече приетите и работещи механизми за саморегулация в рекламите на бира пивоварните компании ще предприемат още по-строги мерки за управление и контрол на търговските си комуникации. От 2009 година в рекламите на бира няма да участват лица на видима възраст под 21 години. Освен това ще се въведе единен стандарт за големината на вече познатите надписи за умерена консумация и продължителността на излъчването им във видеоклиповете на рекламодателите. Това съобщиха от Съюза на пивоварите в България. В сега дебатирания проект на Националната програма за предотвратяване на злоупотребите с алкохол пивоварната индустрия настоява да се въведат стандартите за добра практика в рекламите на алкохолни напитки, за да не се допускат повече дискриминационни, сексистки, уронващи добрите нрави образи и послания, които са в ущърб на обществения интерес.
събота, 25 октомври 2008 05:35:51

Няма коментари: