петък, 24 октомври 2008 г.

Сладки новини за маркетолозите

сп. BusinessWeek - 14 стр.
Сладки новини за маркетолозите



Хората са на полюсни мнения за това какво прави два обекта подобни, твърди скорошно проучване на човешката познавателна способност. Резултатите ще бъдат особено полезни на занимаващите се с маркетинг и особено с рекламиране чрез ин-тернет-търсачките, твърди авторът - психологът Захари Естес от британския университет University of Warwick. Той открил, че около 50% от около 200 участника са определяли подобието на базата на "категории", като са групирали кучетата с котките, зашото и двете са животни. Другата половина имали "тематично мислене" и свързали кучетата с кокалите. Поуки: ако продавате торти онлайн, в групата продукти, които предлагате, включете и думата "мляко". "Или пък в магазина нареждайте чипса близо до бирата, а не само в секцията със закуските", казва Естес.

петък, 24 октомври 2008 03:39:38

Няма коментари: