сп. BusinessWeek - 4 стр.
Инвестирайте в реклама по време на криза
Авторитетният всекидневник Financial Times (FT) започна рекламна кампания, в която призовава бизнеса да не съкращава рекламните си бюджети, а напротив - повече да рекламира себе си и дейността си. По лондонските улици са се появили рекламни табели, имитиращи окъсан билборд с надпис: "Глобална криза. Каква грешка прави бизнесът на първо място?" Отговорът е прост - дори в период на финансова криза, вложенията в реклама носят полза, а фирмите, които не рекламират, вървят по неправилен път. Кампанията на FT, освен чрез външна реклама, се води и чрез електронни медии и интернет. Вестникът е създал специализиран микросайт, на който публикува данни от независими изследвания, проведени в години на рецесия. Те показват, че бизнес стратегията да се увеличават разходите за реклама в условията на икономическа криза в дългосрочен план се оказва много успешна. Проучването на McGraw-Hill, проведено между 600 компании в периода 1980-1985, сочи, че фирмите, които не са спрели да инвестират в реклама по време на рецесията през 1981/1982, по-късно са увеличили продажбите си с 256% спрямо останалите фирми.
петък, 24 октомври 2008 03:30:00
петък, 24 октомври 2008 г.
Инвестирайте в реклама по време на криза
Етикети: сп. BusinessWeek
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар