сряда, 20 май 2009 г.

“Нюзуик” се появи в чисто нов вид

Монитор - 33 стр.
“Нюзуик” се появи в чисто нов вид



Списание "Нюзуик" се появи в нов вид, чиято цел е да помогне на изданието да се справи с кризата при продажбите на печатна преса в САЩ и все по-честото ориентиране на читателите към уебсайтовете.Първият брой на новия "Нюзуик" съдържа ексклузивно интервю с президента Барак Обама и е изцяло отпечатан на гланцова хартия.Обновяването на 76-годишното списание, което принадлежи на издателската група "Вашингтон пост" от 1961 г., обаче е много по-сериозно.Според главния редактор Джон Мийчем новият "Нюзуик" е "преосмислен и преоткрит" по отношение на репортажите, провокативните дебати и уникалността си.Анализатори от медийния сектор смятат, че списанието се опитва да се приближи до британската формула на "Икономист" и да се разграничи от вида на своя основен американски конкурент "Тайм". Макар и всекидневното информационно бръмчене около нас да се увеличава, нашите рекламодатели си отидоха или самите те изпаднаха в сериозни затруднения, пише Катлийн Дивейни, която е член на ръководството на изданието.Приходите от продажби и броят на страниците с реклами намаля. Намалихме служителите си със 160 души, достигайки 400 души, а миналата година списанието мина "на червено", добавя тя.Целта на новата формула е намалена като брой читателска аудитория, но с по-задълбочен интерес, по-образована и умееща да оцени публикациите.По думите на Дивейни средното разпространение минава от 2,6 млн. на 1,5 млн. екземпляра до януари, а тарифите за абонамент ще се увеличат.

Няма коментари: