петък, 22 май 2009 г.

Ogilvy и Graffiti BBDO си поделиха статуетките EFFIE 2009

Класа - 11 стр.
Ogilvy и Graffiti BBDO си поделиха статуетките EFFIE 2009

Инна ВАСИЛЕВА

С приз си тръгнаха още "Демнер, Мерличек и Бергман", McCann Erickson и Камен Георгиев
НА ЦЕРЕМОНИЯ ПО ВРЪЧВАНЕ НА НАГРАДИТЕ ЗА ЕФЕКТИВНОСТ НА РЕКЛАМАТА
По три статуетки за ефективност на рекламата EFFIE 2009 спечелиха агенциите Ogilvy Sofia u Graffiti BBDO Sofia на официална церемония в столичния Sofia Live Club в сряда вечерта. Конкурсът се провежда за втори път у нас и е организиран от Асоциацията на рекламните агенции (АРА).
Победителите
С два златни приза и един бронзов бяха отличени Ogilvy Sofia. Злато в категория "Корпоративни комуникации" агенцията спечели за кампанията си "Globul Green/ Направи стария си телефон полезен. Рециклирай!" с клиент "Космо България
мобайл". През първите 4 месеца на кампанията са били изпълнени 77% от годишните й цели за събрани количества мобилни телефони и аксесоари за рециклиране. Със златна Effie Ogilvy бе наградена и в категория
"Социална, медийна, политическа" за кампанията "Да почистим природните паркове", изработена за "WWF - световен фонд за дивата природа - Дунавско-Карпат-ска програма България". Агенцията си тръгна и с една бронзова статуетка за лансираща кампания на замразени баници "Белла" в категория "Стоки".
Призовете на Graffiti BBDO са два сребърни и един бронзов. Сребро агенцията получи в категория "Стоки" за кампанията "Спечели 111 мечтани футболни награди на ден" за марката Pepsi, както и в категория "Корпоративни комуникации" за "Пикадили без найлонови торбички", изработена за "Пикадили". Graffiti BBDO получи бронзова статуетка в категория "Социална, медийна, политическа" за кампанията "Забранена любов" за Нова телевизия - Първи частен канал. В категория "Стоки" злато не бе присъдено. Сребърен приз нямаше за "Услуги". В тази категория златото грабна "Демнер, Мерличек и Бергман София" за кампанията M-tel Home-box с участието на актрисата Латинка Петрова с рекламодател "Мобилтел". Бронзова Effie в "Услуги" спечели Камен Георгиев за "Въжеиграч", изработена за УниКредит Булбанк. Сребърен приз в категория "Социална, медийна, политическа" спечели агенция McCann Erickson Sofia заради кампанията "Малки откриватели" за National Geographic Kids България с рекламодател "Санома блясък България".
За конкурса
Водещи на тържествената церемония бяха Димитър Павлов и Маги Желязкова. Наградите в категория "Стоки" връчи изпълнителният директор на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Мариана Браишарова. "Получихме 48 заявки в четири категории. За да преминат във втори кръг кампаниите трябваше да получат положителна оценка от 60% от журито", припомни регламента тя. За "Услуги" призовете бяха раздадени от Марчела Абрашева, изпълнителен директор на TNS BBSS и член на журито на конкурса. Тя заяви, че това е най-трудната категория. Наградените в "Социална, медийна, политическа" получиха статуетките си от маркетинг директора на Мтел Александър Гагов, а за "Услуги" наградите връчи Невена Цекова, маркетинг директор на "Тойота Балкани" и член на журито.

Няма коментари: