Дневник - Компании&Финанси - VIII стр.
Мрежа обединява автофорумите
Калина КАЛЧЕВА
Mладата дигитална интернет компания (създадена в края на 2008 г.) User Media представи първия си проект - AutoForums.bg. Това е нишова онлайн рекламна мрежа, обединяваща в един канал 25 автомобилни форума. Дневно порталите, включени в AutoForums.bg, отчитат 100 хил. уникални посещения и над 1200 хиляди импресии. Новата нишова мрежа обаче привлича рекламодателите най-вече с възможността за тясно таргетиране на рекламата в целеви потребителски групи. Друго преимущество на форумите е, че потребителите им са лоялни, а средният престой в даден сайт е 10 минути. Броят на участниците в подобни онлайн общества се увеличава непрекъснато. По данни на User Media за 5 месеца ръстът на посетителите e 20%. Потребителите харесват този формат, защото им предоставя актуална информация по специфични проблеми
и в същото време поле за комуникация и социално взаимодействие. Нишовата мрежа предлага два формата на онлайн реклама - таксувана на импресии или на клик. Самите кампании могат да се управляват чрез софтуер в реално време. От май 2009 г. аудиторията на AutoForums.bg ще се отчита месечно от метричната агенция Gemius. Като част от работата си с форумите User Media планира и редизайн, както и добавяне на нови функционалности на някои от тях. В момента компанията подготвя още един проект за нишова реклама, този път обединяващ специализираните спортни форуми - за футбол и т.н.
Въпреки огромната си популярност онлайн потребителските общества все още не са усвоени като рекламен канал. Досега единствено форумите, насочени към женска аудитория, успяха да привлекат рекламно присъствие.
петък, 22 май 2009 г.
Мрежа обединява автофорумите
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар