събота, 23 май 2009 г.

Онлайн рекламата поскъпва тихомълком

Сега - 46 стр.
Онлайн рекламата поскъпва тихомълком



Преди дни изтече информацията, че от Google едностранно са вдигнали цените за реклама, както и са въвели нови условия за оптимизацията на съдържанието на уебсайтове. С промените глобалният лидер в търсенето въвежда разделение в тарифите си според субективния фактор „качество на съдържанието". Това означава, че търсачката индексира т. нар. quality pages, които ще плащат по-малко за реклама, а ако вашият сайт не попадне сред тях, ще се охарчвате с повече пари. Това е поредният опит на Google да оптимизира рекламната си система, доколкото най-разпространената рекламна добавка към сайтове -Google Adsense, все повече става обект на машинации от потребителите с цел генериране на приходи. Според коментарите обаче новите условия на Google представляват злоупотреба с монополното положение на компанията, която се поставя в ролята на съдник кое съдържание е качествено и кое не е.

Няма коментари: