събота, 6 юни 2009 г.

15% спад в приходите на US радиата за 2009 г.

Класа - 11 стр.
15% спад в приходите на US радиата за 2009 г.



15% понижение на приходите на американските радиостанции през 2009 г. до $14 млрд. прогнозира консултантската компания BIA Advisory Services, предаде investor.bg. Предишните очаквания бяха за годишен спад от 10,6%. Промяната в прогнозата е направена на базата на слабото търсене на радиореклама през второто тримесечие. Спадът за първите три месеца на годината пък е 24% спрямо същия период на 2008 г. По данни на Radio Advertising Bureau понижението на рекламните приходи на американските радиостанции за цялата 2008 г. е 9 на сто. "Икономиката и в частност рекламният пазар вероятно вече са отскочили от дъното, известявайки началото на възстановяването", коментира президентът на BIA Advisory Services Марк О^ратрик, цитиран от MediaPost. Той обаче остана предпазлив по отношение на изказванията си за възможния растеж на рекламното търсене. Според С[)ратрих, в тежките условия радиата са успели да трансформират програмите си и слушателите са го забелязали. Като благотворно влияние на кризата се посочва появата на нови формати, например с изцяло новинарско съдържание, разпространение в интернет и чрез мобилния телефон.

Няма коментари: