понеделник, 1 юни 2009 г.

Агенцията по туризъм проучва ефективността на рекламата

Дневник - Компании&Финанси - VI стр.
Агенцията по туризъм проучва ефективността на рекламата



Агенцията по туризъм обяви обществена поръчка за изработване на методика, по която да бъде изследвана ефективността на националния маркетинг и реклама на България. Това сочи справка в регистъра на обществените поръчки.
Спечелилият конкурса ще направи и проучване по темата на по-късен етап, става ясно от обявлението.
Поръчката е за 200 хил. лева, а в процедурата може да участват компании, които са изпълнили поне три изследвания в туризма през последните 5 години. Оценката на националния маркетинг ще се финансира от оперативната програма „Регионално развитие“. С пари от програмата вече беше осъществено проучване на изискванията на българските туристи към почивката, а в момента тече процедура и за избор на маркетолог, който да проучи предпочитанията на туристите от 10-те най-важни пазара за България. Предстои още да бъде направено проучване на кулинарното наследство на България, както и на туристите, идващи в страната. За тази година агенцията разполага с около 9 млн. лева за реклама, от които 6 млн. на вътрешния пазар и 3 млн. на външните.

Няма коментари: