Инвестор - Свят
YouTube залага на Люк Бесон за повишаване на приходите
Излъчването на филма на Люк Бесон - "Дом" (Home) е новата тактика, възприета от YouTube с цел привличане вниманието на рекламодателите и повишаване на рекламните приходи. Световната премиера на документалния филм беше на 4 юни, като той и в момента може да се гледа безплатно на сайта за споделяне на видеосъдържание.
Бесон, който е режисьор на "Петият елемент", "Такси", "Никита" и други касови хитове, този път е в ролята на продуцент. Целта на лентата е да предупреди възможно най-много хора за опасностите, които грозят планетата ни (като изчерпване на природните ресурси, промени в климата на Земята и други).
Целта на YouTube пък е с излъчването на "Дом" да напомнят на рекламодателите за възможностите си да привличат до 350 млн. уникални посетители на месец. Което досега не носеше на сайта особено големи приходи, предвид опасенията, свързани с разпространението на съдържание с неуредени авторски права.
Според доклад на Credit Suisse, цитиран от Bloomberg, YouTube печели само от 3% от всичките видеа, които разпространява. Непридържанено към образец за вида на рекламните банери също усложнява продажбите и отнема време, смятат експертите. От Credit Suisse обаче все пак прогнозират, че през 2009 г. сайтът ще успее да повиши приходите си с 20% спрямо миналата до 240 млн. долара.
събота, 6 юни 2009 г.
YouTube залага на Люк Бесон за повишаване на приходите
Етикети: investor.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар