24 Часа - 24 стр.
"24 часа" на фестивал с редизайна си
Паола ХЮСЕИН, наш човек в Албена
Днес чакат в Албена създателя на „Уикипедия"
Уж същият вестник, а доста по-различен! С редизайна си "24 часа" се представи вчера на международния медиен фестивал в Албена "Медиямикс". Новият му графичен вид и двойно по-богатото съдържание създадоха два вестника в един на същата цена и така се печата от 6 декември.
Един шаран на първа страница, използван като рекламен тийзър, обяви преди 6 месеца редизайна на всекидневника. Шаранът бе измислен заради Никулден, но подсказваше, че по страниците ще има нещо повече.
Преди 18 години "24 часа" се появи с мотото "Новините, каквито са". Днес радио, телевизия, интернет също показват тези новини, но вестникът дава и още нещо -много екстри.
Това са седем различни приложения за всеки ден от седмицата с нов графичен дизайн и удобни за четене. Освен новинарските и аналитичните страници всеки понеделник излиза тетрадка "Джоб", която е за парите на българите. Във вторник е приложението "Джаджи" - всичко за технологиите. В сряда притурките са две - "Нова къща" за имотите и" BG следа" - патриотични четива за българи, успели в чужбина. На следващия ден правим културната търсачка "Виж къде". В петък излиза традиционното приложение "Докторе, кажи!". В събота са големите "Екстри" -любопитни истории за интересни хора. Неделята е по-лежерна - "Виж как" е за стила и начина на живот.
Вестникът ни е единственият в българския печат, който промени цялостната си концепция и визия от началото на съществуването си.
Защо го направи? За да продължава да е интересен и полезен на читателите си, както и да привлече нови.
Появата на интернет промени конвенцията в четенето на вестници
- те вече се четат бавно, т.е. хората искат повече и по-качествено съдържание, а новините стигат до тях и по други канали.
В Албена "24 часа" представи също и сайта си NewsMobile, който се чете през мобилни телефони, както и онлайн сайта си www.24chasa.bg.
От печатните медии още два всекидневника - "Стандарт" и "Дума".участваха в презентациите, както и 11 списания. За златен чадър за радио се борят 41 програми на 8 радиа, като най-дейни са БНР и Дарик радио. Късно снощи на плажа 15-ото издание на фестивала "Медиямикс" бе открито официално от Клаус Мюледър, изпълнителен директор и член на УС на "Булстрад Виена иншуърънс груп" -основен спонсор на проявата. Днес се открива и конгресът, наречен "Покажи ми парите", който за втора година се вмества в рамките на фестивала. Най-интересният лектор безспорно е Джими Уейлс, създателят на „Уикипедия", който ще говори на тема „Уикипедия", Уики и бъдещето на свободната култура". След него рекламният бос Красимир Гергов, Милен Стаматов от „М-Тел", Джордж Лукс от пийпълметричната агенция ГАРБ и Ханс Map, съветник на RTL в Австрия, ще обсъждат дали финансовата криза е и медийна.
четвъртък, 4 юни 2009 г.
"24 часа" на фестивал с редизайна си
Етикети: в. 24 часа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар